2012. augusztus 17., péntek

SZJG- Top 10- Együtt Idézetek:)(L)(L)


- Továbbá tilos a tantermekben található televíziókészülékekhez hordozható DVD-lejátszót csatlakoztatni - fejezte be az olvasást Máday, mire Andris és Robi mosolyogva összenéztek.
- Ha tilos, akkor tilos - jegyezte meg Robi, és előhúzott a táskájából egy kábelt, amit egy pillanat alatt összekötött a tévével.
- Most mondták be, hogy tilos - mondtam értetlenül. A két kocka lesajnálóan megrázta a fejét.
- Reni, figyelj jobban. Azt mondta, tilos DVD-lejátszót hozzácsatlakoztatni. De mi nem a lejátszót csatlakoztatjuk, hanem a kábelt.


- Pósa! Mit gondolsz, meddig bújkálhatsz előlem? Gyere ide!
Ricsi, aki cselesen kivédte egész nap a találkozást, összeszorított fogakkal lépett az ig. helyettes felé.
- Mi a bánat történt a hajaddal?
- Igazgatóhelyettes asszony, nem tudom. Egyik reggel felébredtem, és ilyen lett! Berasztásodott - vonta meg a vállát. Máday totál hitetlenkedve meredt rá.
- Ennél jóval eredetibb ötlettel is próbálkoztak már!
- De... - nézett Ricsi a plafonra. - Az igazgatóhelyettes asszony mondta mindig, hogy csináljak vele valamit. Csináltam.
- Gondoltam, levághatnád!
- A házirend nem tiltja.
- Még - vágta rá Máday, majd sóhajtva méregetni kezdte Ricsit. - Nem bánom, maradjon! Ugye ez higénikus? - hajolt közelebb Ricsi fejéhez.
- Persze, évente mosom - poénkodott.


- Apu! Otthon hagytam az Ipodom! Hozd be, légyszi - sétált el mellettünk Dave, és türelmetlen arckifejezéssel bólogatott. - Tudom, felelőtlen voltam. Itt várlak, a suli előtt. Siess, mert nem tudom, meddig bírom tudattal, hogy nincs velem.
Felvont szemöldökkel néztem Dave után, majd széttártam a karom. Cortez csak unottan legyintett egyet, közben meg fújt egy rágólufit.


- Szerinted mikor fog jönni? - kérdeztem Virágtól, sokadszorra.
- Á, tippem sincs. A fekvőgipsz tök gáz. Még a kórházból sem engedték ki. Szerinted mikor rajzolhatok a gipszére?
- Fogalmam sincs. De remélem jól van. Meg nem fáj neki - motyogtam erőtlenül.
- Biztos, hogy nincs jól - szólt közbe Arnold, aki kezdte unni a Cortez-témát.
- Gondolod?
- Fekvőgipszben van, ergo nem tud felkelni, a folyamatos fekvés miatt fennáll a vérrög kialakulásának kockázata, azt megelőzendő minden bizonnyal injekciózzák véralvadásgátlóval - jelentette ki(...) Ez azért elég rosszul hangzik. Arról nem beszélve, hogy fogalmam sincs, Arnold miért van ennyire képben. Mindennel.


Korep végén Virággal igazi lányos viselkedést produkáltunk, ami kábé annyit jelent, hogy a szobámba vonultunk, és visongva, egymás szavába vágva magyaráztunk arról, hogy mennyire helyes a "rajztanárom".
- Oké, továbbra is Robert Pattinson és Pete Wentz a fav - bólogatott Virág.
- Nekem pedig Cortez - tettem fel a kezem mentegetőzve.
- De a rajztanárod... Hűű.
- Hát igen - nevettem el magam.


- Felmayer! - állapodott meg Kardos Dave nevénél, és felnézett a naplóból. Az egész osztály egy emberként fordult hátra, miközben Dave zavartan feltápászkodott.
- Tanár úr, ma van a szülinapom - kezdte Dave szomorúan pislogva. Kardos összeráncolt szemöldökkel meredt rá, kínosan hosszú ideig gondolkodott, majd unottan a plafonra nézett.
- Nem bánom, nekem mindegy, melyik nap írom be az egyest.
- Köszönöm - vigyorgott Dave. (...)
- Bernáth! - mondta ki az újabb nevet a tanár, mire Andris sápadtan feltápászkodott.
- Nekem is ma van a szülinapom - motyogta. Kardos lepillantott a naplóra, és megrázta a fejét. - Szép próbálkozás. Na, kezdheted.


Bünti: 5/1 - délután megpróbáltam lerajzolni, ahogy Kinga megöl. Nem sikerült túl jól, de hamarosan úgyis megtapasztalom, hogy fest élőben a dolog.


- Ma én hellyettesítem Barka tanárnőt - közölte.
- Igeeeeen! Teljesült a kívánságom! Barka elment a suliból, és a témazárók nem érvényesek! - üvöltötte Zsolti. Mindenki röhögve fordult felé.
- Először is ne ordíts! - szólt rá a tanár. - Másodszor pedig, a tanárnő ma nincs bent, jövő hétfőn azonban a kijavított dolgozatokkal jön órára.
- Erőseben kell koncentrálnom... - bólogatott Zsolti, mint aki mindent ért.
- Vagy tanulnod kéne - vágta rá Kinga.



- Na jó, most komolyan. Te kit választanál, Pete Wentz vagy Robert Pattinson? 
- Hát - húztam meg a cipőfűzőm, és tanácstalanul megcsóváltam a fejem. - Muszáj? 
- Aha - bólogatott Virág. (...)
- Pete Wentz nekem nem igazán tetszik. Pattinsonnak meg fura a haja - töprengtem.
- De ha itt állnának előtted, és azt mondanák, válassz, mit felelnél? - kérdezte Virág.
- Ha itt állnának előttem, megkérdezném, mégis mit keresnek a lányöltözőben.


Cortez 5/3 - Elaludt olvasókörön, Kardos keltette fel a végén úgy, hogy lecsapott egy szöveggyűjteményt az asztalára. :) Vicces volt.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése